Skorna !!!!

Häääj !  ;)

Idag köpte jag faktiskt mina skor ( äntligen ), men det tog ett tag innan mamma gick med på det eftersom jag har fel på min rygg så är det kanske inte så smart att ha klack.. men aja, de är ju snyggt. Idag i skolan hade vi slöjd jag, Emelie och Zahra ska göra ett linne, eller lite längre än ett vanligt kort. Det kommer nog bli bra. Annars har det inte hänt så mycket om man inte räknar med att det är snö imorse när man vaknade såg man bara att marken, trädna och allt var helt vitt, NEJ, gud va jobbigt, och sen har det bara snöat lite under dagen lite har försvunnit nu men det är fortfarande kvar.
Neej, nu snart ska jag gå och göra läxan.. tråkigt.
Men här kommer i alla fall lite bilder.

Så här såg det ut när man vaknade =// Kul eller ?? NEEEEJ


Mina skor.




Din sko: 349 kr, men de skulle ha kostat 399 kr ;)

Kraaaaaaaam <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

UUUSCH hata snö >.<



fett snygga skor <3333

älskar dej <33

2009-03-23 @ 19:20:19
Postat av: Maggan

Snygga skor på en snygg tjej det var ett bra köp

kram från Maggan

2009-03-24 @ 11:26:07

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0