Utvecklingssamtal !

Heeej!

Har nästan nyss kommit hem, det har vart en nästan vanligt skoldag =)
Hinner inte skriva så mycket nu för jag ska snart på utvecklingssamtal. Usch.. 

Imorse när jag vaknade så regnade det men sedan blev det jätte fint, men sedan började det bli mörkt igen och det såg ut som det skulle börja regna, jag vet inte om det gjorde det var i skolan så såg inte ut så mycket. xD
Men nu är det jääääätte fint väder =) Som en vår dag och det är verkligen jätte skönt jag hoppas verkligen inte att det börjar snöa något mer nu förens i november eller december då det gärna kan få snöa lite, men nu hoppas jag på attdet ska vara fint och att sommaren snart kommer =)!
Nu ska jag kolla lite på Top Model sen ska jag gå.
Hoppas ni får en bra dag / kväll
Kraaam Bexx


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0