Vart med Daniela ;)<3

Heeej!
Idag har jag vart med Daniela. Vi möttes i parken och sedan gick vi hem till Daniela. Daniela var ganska arg för igår när hon skulle ringa och rösta på EMD så var det upptaget hela tiden så hon kom inte fram, sedan när det var nån minut kvar kom hon fram men då sa dom att rösten inte gildes EFTER att EMD hade tackat för rösten, men dom tog pengarna !?!? SJUKT. Så vi mailade till svt, hahaha ;) Medans vi skrev så åt vi glass, Daniela tog hur mycket kola och choklad sås som helst XD
Sedan skulle vi lyssna på musik men då hittade vi en cd som alla från fridhem och hagalund skolan sjöng, DÄR våra klasser var med, jag och Daniela gick inte i samma klass då men vi sjöng ihop eftersom båda var 5.or. Vi höll på att garva ihjäl oss XD Filmade jag ska lägag upp det senare eller imorgon .;)
Efter det kollade vi lite på idol, och efter det gick vi till hemköp för jag skulle handla bröd.
Sen skulle jag gå hem för vi skulle äta, men det var jätte roligt =)

Tummen upp för glassen ?? ;)

Cd, skivan.


Daniela e glad ;)<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra De la paz

sv.Nix..x)



Kram

2009-03-15 @ 18:19:52
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: Alexandra De la paz

sv:AA det var kul!=)



Visst kan du adda mig på msn=)

kram<3

2009-03-15 @ 18:23:50
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0