Föreställning

Heelllo!:D
Är allt bra ? Med mig är allt bara bra.
Idag har de vart en vanlig skoldag, tråkig. Vi hade tyska och SO prov, tyskan gick väl ganka bra men SO.n gick inte lika bra, och dessutom får man inte ha 2 prov på samma dag. Så det blev värsta fajten mellan vår klass och vikarierna, för läraren var sjuk, men vi hade prov ändå, hoppas jag får godkänd i alla fall.
Om typ 10 min så ska jag gå och se Jessie, hon har dans föreställning. Jag hinner inte blogga mer idag, och alla ni som inte fått svar på era kommentarer ännu får det imorgon, för jag hinner inte nu =//
Jag svarar på dom imorgon bitti, för jag börjar 9 så jag hinner vara inne lite på morgonen.
Imorgon kommer Sara hit, de blir jätte kul.
Nu ska jag dra
vi hörs imorgon
Puss & Kram <3 <3

Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Jorå! :)

Allt bra annars då? <3

2009-05-19 @ 19:37:34
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: alec

jodå jag har haft en toppen dag..



kram..

2009-05-19 @ 20:10:35
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0