Fredag !:)

Tjena ! ^^
Idag är det äntligen fredag, va sköönt, och det är klarblå himmel :) !, I helgen kommer några från släkten nerifrån upp hit, de ska fira mormor, som fyller år på måndag och mamma som fyllde i mars, det blir roligt att få träffa dom igen, den var nästan ett år sen, senast var i augusti förra året när en av deras dotter gifte sig. Och sedan på måndag så kommer några andra släktingar upp, dom ska också fira mormor och mamma, det blir jätte roligt att få träffa allihop ! Vad ska ni göra i helgen?
Och nästa vecka är det bara 2 och en halv skoldag, sen är vi lediga, och sedan är det inte alls långt kvar till sommarlovet, ååh jag längtar!!
Om en halvtimma så ska jag möta Zahra, Camila och Joanna, sen tar vi bussen, 8.37.
Men nu hinner jag inte skriva mer, jag hoppas ni får en jätte fin dag.



Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja det skall bli kul att träffa släkten, fira Mormor och träffa dig såklart ha en bra dag och helg

Kramis //M

2009-05-15 @ 08:13:50

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0