Går dagen

Hej!
Igår var vi hos min faster och farbror. det var jätte trevligt. Det var jag, mamma, pappa, faster, farbror och sedan två till Mimmi och Bosse hette dom. Farbror och faster hade ordnat fem kamp, det var massa olika saker, men ja frös jätte, jätte mycket ! det var så kallt ute, tyckte jag ;) i alla fall i skuggan. Sedan grillade vi, maten var jätte god, efetr maten så fortsatte vi med fem kampen, eftersom vi inte gjorde allt på en gång. Sedan när vi var klara så satte vi oss på altanen, där åt vi efterrätten, den var skit god!, och så fick vi reda på poängen. jag kom näst sist, men jag gjorde itne allt själv var inne ibland för jag frös så mycket, så då gjorde dom andra åt mig, men det gjorde inget. Sedan så satt vi bara och pratade, men farbror visade mig hans elgitarrer, så han spelade lite för mig, han är jätte duktig !
Sedan hade dom gjort jätte fint där nere, dom hade fixat en bastu, som var hur fin som helst !
Sedan åkte vi hem vid halv 12.

grillade, ( kötet är inte klart på bilden )



Och en bild på mej ;)


Hoppas ni får en jätte bra dag !
Puss & kram !

Kommentarer
Postat av: joanna 7b2

hej fy fan va snygg bild ärligt fy fan va snygg hot mama <3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3





see you on tuesday<3<3<3< love you<3

2009-05-01 @ 19:36:33

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0