God Morgon lovers <3

God Morgon
Är allt bra med er? ♥
Idag är det måndag igen då.. =/, usch jag hatar verkligen måndagar, vet inte varför, antagligen för att man vet att det är skola i en hel vecka, men som tur är så är det inte hel vecka. Idag börjar jag halv 9, så vi tar bussen 08.07, om typ en timme, heheh, men vi ska träffas 07.50. Imorgon har jag 2 prov, Tyska och SO, så jag måste träna mycket ikväll =/, men så är det ibland. Vad ska ni göra ikväll? ♥
Min kamera har inga batterier ( igen ), men ska ladda dom när jag kommer hem, så länge så får ni nöja er med en Dagens Outfit bild från webcameran. Lägger upp det om ett tag.
Idag ska det inte bli så jätte fint väder, det ska tydligen regna i alla fall här, vet inte om det ska det där ni bor, men jag hoppas ni får en toppen dag
vi hörs
Puss & Kram ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Hej jag gillar inte heller måndagar nu skall jag snart gå hem till Mormor och hjälpa henne inför hennes fest ha en bra Måndag och lycka till morron med dina prov

Kramis // Maggan

2009-05-18 @ 07:20:38
Postat av: Anonym

bara bra, själv? :)

2009-05-18 @ 07:22:28
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: SOMMARUNGARNA!

Godmorgon sötis!

Har du sovit gott inatt? :D Hoppas att din dag blir superbra! ;)

KRAMAR!

2009-05-18 @ 09:07:02
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0