skola igen

Heii!
Mår ni bra ? jag mår bara bra, är lite trött bara, men det är inte så farligt ;)
Idag har jag skola igen, en vanlig dag men imorgon är det gambia dagen så då ska jag hem till mormor och jobba, sedan ska jag hem och städa rummet, så imorgon är det ingen skola, ska jobba istället för att få in pengar.
Idag börjar jag 9.00, och slutar 14.55, antar att jag måste plugga tyska när jag kommer hem eftersom jag har prov på det på fredag.. =/, men det går nog bra. Vad ska ni hitta på idag ?
Jag tänkte lägga ut Dagens Outfit lite senare, om det går.. hoppas det
ni får ha det jätte bra idag
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej

Ha själv en bra dag lycka till i morgon med din jobbdag hos Mormor snygga linnen du köpt

Ha en bra onsdag

Kramis

Moster M

2009-05-13 @ 08:01:48
Postat av: Mamma

ha det så bra hemma hos mormor, ska bli roligt att se ditt städade rum på fredag

puss kram Mamma

2009-05-13 @ 08:24:12

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0