fredag ;)

Tja !
Idag på svenskan så skulle vi rita bilder som hade med EU att göra, alla här där jag bor skulle tydligen göra det, sedan ska det tydligen bli nått slags golv i centrum :O, läskigt, fett sjukt att min bild är med på golvet, bland massa andra men ändå, usch XD ..
Juste, jag fick tillbaks mitt prov idag, jag når över målen :D, trodde inte jag skulle få så bra som ja fick, även om det inte var de bästa men i alla fall. Annars har de inte hänt så mycket idag, var i centrum efter skolan med Zahra, jag köpte sminkborttagning.  Vad har ni gjort idag, sötisar ?
Ikväll ska jag se talang, vad ska ni göra ikväll ? :)
Nu ska jag fixa inför Bexx Tipsar ;)
Ha det bra så länge <3


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0