091112

Heej!

Hoppas ni mår bra idag, det gör jag.
Fick sluta tidigare idag, en timma för lärarna började med utvecklingssamtalen 3, så det avr därför vi fick sluta tidigare. Gick faktiskt hem idag, hade sällskap med Jessie en bit, men sedan så mötte hon sin pappa så då gick jag själv, men jag ringde upp min moster och snackade med henne hela vägen hem sen. När jag kom hem sen så gjorde jag varm choklad, för jag var iskall.

Imorgon efter skolan så ska jag hem till Jessie, vi ska färga håret, ni får se imorgon eller nått. Men på lördag blir det ingen uppdatering för då ska jag till Gävle, jag ska se Nicklas :D det ska bli fett kul, jag ska åka med Emelie och Daniela, jag längtar. Det kan kanske bli uppdatering sen på kvällen men vi får se.

Ikväll blire mammas pojkar och sen börjar Glee, det är programmet som börjar istället för Inlåst, som är slut, det är synd, jag tyckte om inlåst, men får se hur Glee är.

Vi hörs senare
Pusshej


Kommentarer
Postat av: HANNAH - I'M BACK!

sv: samma här :)

2009-11-12 @ 19:39:37
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/
Postat av: Em

fin blogg :)

2009-11-12 @ 19:41:13
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag ska packa :)

2009-11-12 @ 19:46:09
URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0