Gävle

Heeej!

Gick upp klockan 8 imorse för vi skulle åka halv 10. Jag gick hem till Emelie och sen kom Daniela också, sedan vid halv så åkte vi, det tog lite mer än 1 och en halv timma att åka till Gävle. Vi kom fram strax efter 11 allt började vid halv 1 det var Rabih som började, sen Erika och sen Nicklas !! och efter honom var det Karolina.
Jag filmade dom, jag kommer lägga upp videoklippen men inte alla idag.
Lägger upp en av dom lite senare.

Men efter att alla sjungit så fick man gå upp på scenen för att ta foto med alla dom idolerna, Nicklas kände igen mig, för när jag kom upp han ba :
- Meen Heej ! Är det bra?

sen så stod Erika och Karolina bredvid honom så jag ställde mig bredvid Erika, men då sa han till mig:
- Vill du inte stå här bredvid mig?
Jag ba: Joo.
han ba: Kom då :)
sen Karolina sa till mig: Du kan ju stå här mellan mig och Nicklas

Men precis när jag skulle gå dit och ställa mig så började dom fota, så jag hann inte =/
Men han kom ialf ihåg mig :D
Sedan gick vi runt lite, tog lite godis, sjöng karaoke och lite sånt, sen skulle vi till signeringen men nästan precis när det var vi så stängde dom, för då skulle alla tävlingar börja och sen så skulle alla idoler sjunga igen.
Men när dom skulle gå ner från scenen så kommer Nicklas fram och kramar mig!

Sedan så började alla tävlingar, en tävling var att 3 tjejer hade spelat in en låt och så skulle Nicklas, Rabih och Eddie bedöma dom, asså dom skulle va idoljuryn och Nicklas va Laila, gud va kul han va xD.
Han försökte prata med tjejröst ibland, och sen när Eddie hela tiden sa : Jag håller med mina "kollegor" så skrattade Nicklas as mycket, sen så låtsades han att han hade bröst, och sa nått till Eddie men ja kommer inte ihåg. Assså det var så gryyymt kul!!

Sedan började dom sjunga igen, Nicklas var den enda som sjöng egna låtar och 2 olika, dom andra sjöng samma låt hela tiden.

Eddie sjöng aldrig första gången för han hade inte kommit då men sen sjöng han, men vi hade ställt oss i signerings kön, sedan när den börjar så säger carin da silva, att Nicklas har åkt hem för han var tvungen att passa ett tåg hem för han har spelning där.

Så vi åkte hem vi pallade inte va där då, det var endå bara signering kvar, och när Nicklas inte var där är det ingen mening.

Kom hem vid 6, har ätit nu och sen så snackade jag lite med Nicklas på facebook, han skulle snart på sin spelning, tror ja, för han skulle sticka.

men ialf, ni får några bilder från dagen och sen om en stund så får ni ett videoklipp, ni får se på vem då :)

Puss & Kram

                    Rabih                                         Nicklas<33


                    Erika                                          Karolina

Kommentarer
Postat av: RUMPCHOCK!!

SV: Gud va härligt att höra! Här är det också jätte bra :D

MASSVIS MED KRAMAR PÅ DIG & HA EN TREVLIG HELG SÖTNOS! :)

2009-11-14 @ 19:55:08
URL: http://rumpchock.blogg.se/
Postat av: EMMA

Kollar inte på idol men låter ju jättekul!

Erik hade jag gärna träffat dock, underbar kille! (:

2009-11-14 @ 21:22:56
URL: http://ephotograph.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Var inte Reza där??:)

Sv; Okej,Min helg var super förraveckan, sj då??

Förlåt för sent svar.

Kramis.:D

2009-11-15 @ 02:53:14
URL: http://jjjasse.blogg.se/
Postat av: eminaochmaria

åhw härligt! :D haha hoppas dom kommer till Vetlanda nu också! annars,allt bra med dig?<3

2009-11-18 @ 17:34:42
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/
Postat av: ciiz

valbo köpcentrum?

2009-11-21 @ 21:02:07
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0