hemligt - avslöjat

Heej
Nu är jag hemma.
har vart med Emelie, Daniela & Jessie, tess var med ett tag men hon pallade inte så hon stack, vi har vart på idol hotellet, åkte dit så vi var där typ kvart i 9 imorse, och kom hem vid 3, det va assss KALLT
först kom Calle ut typ vid 9, sen kom typ alla nästan, inte på samma gång.
Vi träffade Mariette, Eddie, Erik, Rabih, Reza. Reza tog en bild på oss genom fönstret när hon skulle ut xD hahah, eller hon va ute vi va inne xD
Sen typ sist vid 2 som kom NICKLAS<33 Som vi väntat på heeela dagen, asså vi var så lyckliga, kan inte beskriva.
Ska lägga in bilderna sen, orkar inte just nu, är jätte trött.
kanske fixar det till om en stund xD
ska bara fixa bilderna lite :P
Men vi hörs
PUSS

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0