Niiiiicklas åkte ut :'( :'(

Hej!

Igår var jag som sagt på idol och det värsta som kunde hända hände ! NICKLAS HOCKER åkte ut ur idol!
Assså han va ju bäst, hur kunde han åka ut?!?

Vi kom dit typ 3, och stod och köade i 3 timmar, vi stod typ först i kön. Sedan kom alla andra, så då blev det roligare. Vi stod och frös, menmen så äre om man vill ha bra platser, kl 6 så fick man börja gå in, eller okej vi sprang in xD Men sedan gick vi runt lite där inne, tog lite bilder, hämtade godis och Emelie & Daniela sjöng karaoke. Sedan var det signering, men ja har redan deras autografer så stod bara och kollade :P
Men sen runt kvar över 7 så fick man började gå in, dom 50 första fick gå in först, jag Emelie och Daniela satt på samma plats som sist :) Jaa, men sedan började det. Allla sjöng och Nicklas va bäst !!
När det sedan kom till omröstningen så satt jag och Emelie och höll i varandra, och så säger dom att Nicklas hänger löst, vi skrek så högt vi kunde, vi var as nervösa och ledsna. När dom sa vem som skulle åka ut, och vi såg bilden på Nicklas visas så skriker vi, vi börjar stor gråta, vi grät innan men det blev värre, vi började skaka och andades alldeles för fort, vi hyperventilerade, vi satt där och grät och skrek och asså om ni kollade och vet hur jag ser ut så känner ni igen mig, för vi visades tydligen ganska mycket. När det är slut och alla ska intervjua Nicklas så efter att dom intervjuat honom så kommer dom fram till oss och knäpper massa foton hela tiden, och intervjuade oss, dom va as störande !! Låt oss va, lixom !!!
Men en tjej som ville intervjua oss typ, hämtade Nicklas så han kom fram kramade oss och sa:

Men gud tjejer, va inte ledsna, jag blir ju ledsen. Det här är inte slutet, jag kommer fortsätta spela med mitt band, ni får kolla in vår myspace och komma på våra spelningar.

Jag kommer inte ihåg så mycket mer av vad han sa, men sen började dom intervjua oss igen om hur de kändes att träffa honom, och guud va jobbiga!

Men vi var tvungna att gå ut sen, så vi satte oss utanför i va ska man kalla deet, vänt rummet? XD asså där man väntar innan man får gå in mot scenen, där satte vi oss, för benen gjorde ont, dom stacka och vi grät, typ alla tröstade oss, de va hemskt, vi satt där ganska länge, men sedan så gick vi ut, och så satt vi där, och hyperventilerade, asså skakade, andades jätte snabbt, mer än dubbelt så fort som man ska, så sjukvårdspersonalen satt med oss och försökte lugna ner oss, gav oss nån socker tablett, ja kommer inte ihåg varför, men de hjälpte inte, sedans kulle vi försöka gå mot bussen, men Daniela kunde inte ställa sig upp så sjukvårdspersonalen fick hjälpa henne, men vi gick inte så långt för asså benen började stickas. En sjukvårdspersonal stod med Emelie för hon svimmade några gånger, men han tog emot henne, sedan var han tvungen att gå in och hämta en påse som hon kunde andas i. Jag svimmade också, fast ja ramlade mot en dörr, så jag ramlade lixom inte på marken så, men ja satte mig sen, för jag blev jätte yr, mådde illa, mina ben skakade, stack och min mage gjorde jätte ont, typ som kramp i magen. Jurymedlemen kom fram till oss där ute när han skulle åka och sa:
Hörni tjejer, ta de lugnt, andas, det är ju bara musik. Det är inte slutet för honom, han kommer lyckas. Och så kramade han oss. Även Reza i idol pratade med oss, hon stod där ute och så satt Emelie på marken och jag satte mig sen, hon ba:
Meen gud va händer? va ska jag göra? hon blev jätte nervös.. =//
Men sedan hjälpte sjukvårdspersonalen oss in i bussen och såg till att vi kom på ordentligt. Så vi åkte till slussen, gråtande, vi slussen sen så orkade Daniela inte, hon satte sig på marken, hon kunde inte stå, så det kom fram folk och fråga hur de va, och sen kom två jätte snälla tjejer och hjälpte oss, så vi kom på en taxi, sen åkte vi hem.. asså det var den värsta dagen i hela mitt liv !

Idag har vi vart vid idol hotellet.
Nicklas kom fram och frågade hur vi mådde idag, och kramade oss, sedan stod han och snackade och tacka oss för att vi röstade och massa sånt, men sen var han tvungen att dra till studion för att spela in en låt till idol skivan, han ska spela in låten han sjöng igår, Black hole sun !, men han sa att han skulle komma tillbaks om typ 3- 4 timmar, han kom efter 4 och en halv, asså ja var helt is kallt. Men de va värt det, ! Fick träffa Nicklas igen ! :)
Sedan träffade vi många andra, Erik ville ta bild på oss alla fans, men Rabih sa att han kunde ta bild så vi tog bild med Erik :D, Reza stod och snackade med oss as länge, hon ringde Erik så hade hon högtalare så vi snacka med honom eller vi bad honom komma ut, sen ringde hon Nicklas och vi fick spela in ett meddelande till honom, de va jätte kul! :D

Men nu ska jag försöka hitta lite bilder från igår som jag lägger upp, inte idag men nån dag ! :)
Ni får ha en mysig lördagskväll

Puss & Kram

Jag, Emelie, Daniela :D^^<33


Nicklas<3 asså ni ser mig i blont, men ja ser helt sjuk ut, gråter på bilden.. sry för bilden






Kommentarer
Postat av: petra<3

jag såg dig på tv du va röd och grät hehe:)

2009-10-24 @ 20:03:53
URL: http://livetenligtpetrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett kul att vara på idol ;D

2009-10-24 @ 20:31:34
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: L´. Kjellberg

Men gud gumman ! <3

Vem av jurymedlemarna va det som kom ut till er? (L)

2009-10-24 @ 21:01:42
URL: http://elouiiises.blogg.se/
Postat av: Emma

ingen fara sötnos <3 :)

2009-10-24 @ 22:02:02
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Emma

ja det går bra :)

2009-10-25 @ 02:04:40
URL: http://emmazaremba.blogg.se/
Postat av: anniii

Japp hehe

2009-10-25 @ 19:11:40
URL: http://anniwfva.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0