sjuk igeeeen !

Heejsan !
Hoppas ni mår bra, själv mår jag inte så bra.
Har blivit jätte förkyld =//, sjukt jobbigt. Måste bli frisk tills på fredag, då jag ska på idol! :D
men har vart i skolan idag.

Fick en länk av en kompis, som vi träffade på idol, den 9.e och i lördags :D hon filmade Nicklas lite i lördags, och jag är med, och Emelie, Emelie är med mest, lägger ut den snart ;)
Men nu ska jag fixa lite.
Ska ta och svara på lite kommentarer också, som jag inte gjorde igår :P
heh
men vi hörs pusspusss

Kommentarer
Postat av: carin fotoblogg

vilken fin bloggdesign du har nu. jätte snygg.

hur är de med dig annars? kram

2009-10-20 @ 15:39:40
URL: http://paonpinson.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0