Stan Med Mathilda <3

Heeej!

Som ni vet så har jag inte haft tid att blogga.
I torsdags sprang jag med Mathilda till posten för att hämta mina TH skivor :D Sen pluggade jag när jag kom hem.
och igår var jag ju på idol, jag tänker skriva ett eget inlägg lite senare om de :)

Kom hem för typ en timma sen, har vart i stan med Mathilda, de va as kul ! :) sen mötte vi upp Emelie & Daniela, och jag, Emelie och Daniela köpte en idol biljett, till den 23.e ;) hihihi vi vill gå fler gånger men de fanns bara 6 biljetter till den 23.e, och 1 biljett nått annat datum i november allt annat va slutsålt, så jag messade Emelie sen mötes vi och köpte, för 300 IGEN, men jajja d var d värt ;)
nu ska jag fixa lite
puss

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0