jag lever !

JAAAG LEEEVER !!!
Har bara inte kunnat blogga, igår var jag hemma hos Jessie på kvällen, och idag har jag inte haft tid till att blogga, men nu är jag tillbaks, och jag kommer uppdatera.
Imorgon ska jag hem till min moster så då vet jag inte hur mycket uppdatering det blir men 2 inlägg blir det nog ;)

Är det bara jag som inte kommer in på msn? :S

Idag är det idol, och Niklas är vidare ;) och Erik ;)  hhi
Hoppas dom går vidare idag också, Erik är jag ganska säker på men ja vet inte hur det blir med Niklas, man har ju inte fått sett honom så mycket =// Men jag vill verkligen att han ska gå vidare, HAN MÅSTE!!!!

Nu ska jag försöka komma in på msn om d går
puss <3


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0