rubriiiiiik!

Heeej på er ♥

Hoppas allt är bra med er. Själv är allt toppen! 
Idag har jag vart i skolan som vanligt, hände inge specc. Slutade 14.20, sen fick jag vänta på bussen till 45. Sen så gick jag lite i centrum och kollade, på söndag drar jag in till stan.

Har inte gjort så mycket mer idag, spelade sims 3 när jag kom hem, nu sitter jag och lyssnar igenom alla TH skivor & singlar. Lyssnar även på dom nya låtarna. Älskar dom<3

Juste, jag har tagit bild på min outfit idag, men min mobil laddar, som vanligt XD så kan tyvärr inte lägga in de just nu, om det inte blir senare så lägger jag in det imorgon ! ^^

Pusspuss<3



Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

tack detsamma :D

2009-09-04 @ 19:08:23
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: mamma

inte vacker bild tycker jag man ser ju inte dig

morsing

2009-09-04 @ 21:32:32
URL: http://yourbexx.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0