Va sur man blir, när man sett fram emot nått...

Heeej bloggen!!!:)
allt bra ?
själv mår jag bra, är lite sur bara.
Tokio Hotels singel släpptes ju den 20.e och jag tänkte gå och köpa den idag, men när jag kommer dit så finns den inte, och jag hade lix sett fram emot detta hela daaagen!! Så jag är fett sur, men imorgon ska jag till stan med min moster så jag får köpa den då, om jag hittar den, men jag ska hitta den, jag tänker hitta den!

Skolan idag har vart fett tråkig, precis som alla andra dagar, vi hade vikarie på idrotten, killarna spelade fotboll, och vi tjejer fick spela spökboll, det blev 2-2 xD
Ska plugga lite engelska snart, har redan gjort det, men ska kolla lite till på det, det är jätte många fraser, men dom är ganska lätta. Men vi hörs senare
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: maggan

hejsan

längtar tills vi skall åka in till stan det kommer att bli så mysigt att träffa dig och ha en tjej Em i stan

Kram

Maggan

2009-09-23 @ 10:59:49

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0