Vilken Dag !!!!

Heej!
Kom hem för en stund sen.
Jag orkar inte skriva om hela dagen, utan jag börjar med det jag, Emelie och Daniela åkte in direkt efter skolan till Odenplan, för att hitta biljettnu, vi gick runt och frågade as många i 2 timmar, vi gick runt i cirklar alla sa olika. Sedan kollade vi lite noga, och då hittar vi det, MEN då står det att dom bytt plats till T-centralen!.
asså förra året var vi där, det tog oss 10 min att hitta men 2 timmar och sen finns de inte ens där utan vi fick hitta en tunnelbana, åka till t-centralen och leta och fråga massa folk om dom visste vart de låg, till slut hittar vi det och då är klockan 17.03, och dom stänger 17.00 men vi hade sån tur att vi fick komma in ändå, men biljetterna kosta 295, och det är FETT DYRT!!
Så dom skulle ringa oss om vi kunde få det biligare. men de får vi väl inte,
så vi gick i 3 timmar för INGENTING.
jag är fett sur och irriterad och ledsen och aa xD jag vet inte.
Vi ska gå, vi måste bara komma på hur xD
Orkar inte skriva mer idag, är så sur, måste göra läxa också!!!

Jaja, vi hörs imorgon
puss


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad händer imorron då? :)

kram<3

2009-09-29 @ 19:21:57
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej snygging!!!

allt bra med dig? :)



Jag har även börjat med "Intervju med läsarna. Vill du ställa upp på de? Kolla då i mitt senaste inlägg :)



Puss<3333

2009-09-29 @ 23:01:50
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Maeta Greta

jag tycker så synd om er att ni inte fick tag i biljetter efter att gått och letat så länge

håller tummarna att ni får tag i biligere

biljetter

Kram

Maggan

2009-09-30 @ 10:04:33
Postat av: Bettan

ikväll så blir det Idol 2009:)

Vad blir det för dig då ikväll??

2009-09-30 @ 15:53:35
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: SAra

Låter som du har haft en bra dag? :)

2009-09-30 @ 16:27:18
URL: http://sarra.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0