Allmänt surr

Ligger just nu på soffan i mitt rum, mina föräldrar underhåller gästerna.. Är helt slut efter 2 dagar i skolan. Har svårt att sova nu för tiden, sover inte mycket på nätterna längre. 
Visst, var det kul att träffa kompisarna, men jag har absolut inte saknat lektionerna. Hade nästan glömt hur jobbigt det faktiskt var.
Åkte i vilket fall som helst till NRJ in the park, på grönan i torsdags, efter skolan. Jag och Jessie hade bestämt att vi skulle träffa en kompis som jobabr där, så det var roligt! Var dock inte inne så länge, faktiskt. 
Träffade även en släkting, Helén, det var väldigt roligt att träffa henne, träffar ju inte henne eller dom andra i släkten så ofta.

Har ni märkt hur kallt det faktiskt har blivit ute? Jag fryser, både inne och ute. Sommaren är slut nu. Jag tycker det är hemskt, jag vill varken ha höst eller vinter. Skulle vara sjukt skönt att ha sommar hela året. Kan nog bero på att jag fryser så lätt.

Nu ska jag gå och underhålla gästerna innan dom ska gå sen. Så vi hörs.

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0