Allmänt surr

Jag startade den här bloggen för att få skriva av mig, skriva vad jag tycker och tänker.
För i dagens samhälle så är det svårt att få sin röst hörd, enligt mig.  Man försöker berätta något men tas inte på allvar. I skolan så finns det lärare som inte lyssnar på en, man frågar något, men dom lyssnar inte, eller så tycker dom att det är en dum fråga. Det finns lärare som säger att min åsikt är fel. Men min åsikt är inte fel. För alla har rätt till sin egen åsikt, och ingen ska kunna säga att den åsikten är fel. Nu säger jag inte att alla åsikter är rätt, för det finns åsikter som är fel också. Men som jag upplever det så "tror" lärarna, eller andra vuxna att dom har rätt, bara för att dom är äldre. Men deras åsikt kan vara exakt lika mycket fel som vi barn/ungdomars.

Det jag vill komma till är då att. Jag startade inte denna blogg för att alla andra hade en blogg, utan jag såg det som en chans att visa för andra vad jag tycker och tänker. Och jag räknar inte med att bli en stor bloggerska, det har jag aldrig ens funderat på. Utan jag blir glad bara det är en person som läser min blogg. För jag gör egentligen det här för mig själv, för min skull. För att jag ska må bättre, och någon gång kunna skriva precis som jag känner och vill.
Självklart är det jätte roligt när folk läser och kommenterar, jag blir alltid lika glad när man får en positiv kommentar. Så det får ni mer än gärna fortsätta med.


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0