Vandring med skolan var det som gällde id...

Vandring med skolan var det som gällde idag, trodde det skulle bli jobbigt och lång tråkigt men det gick verkligen hur snabbt som helst, kändes knappt att vi gick. Hade Amanda i min grupp, så jag hade trevligt sällskap! Även Camila men vi var inte i samma grupp men vi gick nästan hela tiden tillsammans. Och självklart många fler! Inatt sover jessie här, då hennes mamma är bortrest. Sitter och kollar på Tyra show, och väntar på top model, trots att man sett det, samma avsnitt och säsong ett antal gånger.


Kommentarer
Postat av: jenniifer - photography

hej! förlåt för sent svar, allt bra? :) har förresten frågestund i bloggen så fråga gärna något om du har nåt på hjärtat



sv. tack!

2010-08-31 @ 19:29:23
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0