Födelsedag & Bröllop

Sitter hemma hos min moster som fyller år idag, grattis till henne!
Självklart har tvn vart på hela dagen, då det är kungligt bröllop som nog ingen missat, själv är jag inte speciellt intresserad, så jag har inte suttit framför tvn hela dagen, men mesta dels.. och förmodligen så blir det nog hela kvällen också, visst är det fint, men jag tycker att det har varit lite väl mycket med detta bröllop.. men det är ju bara en gång, så det är väl okej, men jag själv tycker faktiskt att det är rätt skönt att det är slut nu, för man har möts överallt, vart man är går eller kollar av detta bröllop..

Bilder som jag lovat ska komma upp här på bloggen kommer, så småning om, jag kan inte lova när, eftersom jag inte vet när jag har tid till att lägga in allting, men någongång framöver blir det, det kan jag lova.
Nu när det är sommar så är man ju inte inne så mycket, utan man är ju ute i solen och det fina vädret, när det är det, vilket leder till att det inte finns så mycket tid över till att sitta framför datorn och uppdatera, i alla fall inte för min del..  men tills vidare, ha det bra.

- Rebecca


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 13:59:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0