Grönan & Sommarkrysset

Igår var jag, Jessie och hennes familj på grönan, vi åkte dit vid halv 12. Dom åkte massvis, medans jag satt bredvid och kollade på, eftersom jag är så pass åksjuk att jag inte klarar av att åka något.. det är jätte tråkigt..
Vid halv 5 så åkte Jessies familj hem, och då gick jag och jessie o köpte mat sedan så gick vi och satte oss på våra platser, som Martin hade hållit för oss hela dagen, det var jätte snällt av honom! Sen satt vi där hela tiden, enda tills programmet var slut .. då gick vi och pratade med Erik rätt länge. Det är helt sjukt att han kommer ihåg oss från första veckorna under idol tiden! Han kom ihåg massa gånger då vi var där och vad vi gjorde, så det var jätte kul att prata om gamla minnen!
Det var en grymt kul kväll.
Och bilder från dagen kommer läggas ut inom kort.

- Rebecca

Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

okej =)

2010-06-06 @ 20:52:20
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: NandM

fin blogg du har

2010-06-15 @ 16:50:19
URL: http://nandm.blogg.se/
Postat av: NandM

fin blogg du har

2010-06-15 @ 16:50:36
URL: http://nandm.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0