Härlig sommardag

Vilken härlig sommar dag det har vart idag, och är fortfarande. Jag och Jessie har gått omkring i Bromma idag, gick säkert närmare en halv mil i alla fall, tills vi gick till hennes kolonilott.
Strax så ska jag ta mig ut igen, i den sköna sommarvärmen, ska nämligen gå och möta min moster som svänger förbi och lämnar lika grejer till oss. Sen sätter jag mig på balkongen och solar lite.
Hoppas vädret håller i sig till midsommar, som är på fredag!

Nu måste jag springa iväg för att möta min moster - vi hörs !

- Rebecca



Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja vilken solig och varm kväll det var det var kul att träffas ha en skön midsommar med massa sol

Kram

Maggan

2010-06-24 @ 07:37:45

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0