Rebecca G

Jag har aldrig riktigt berättat vem och hur jag är. Så jag tänkte att det kanske är dags nu. Det blir text o lite bilder

Jag är en glad & positiv tjej, för det mesta.



Är intresserad av smink, mode, musik osv.. När det kommer till musik så är det de tyska bandet Tokio Hotel och Nicklas Hocker från idol 2009 som gäller. 
Jag har själv sett Tokio Hotel live.



och träffat Nicklas Hocker, massvis med gånger!



Jag spenderade hela hösten 2009 på idol och idol hotellet, där jag lärde känna många nya människor.



Jag har många vänner, men inte så många nära, det beror på att jag har väldigt svårt att lita på folk, jag har svårt att känna förtroende och trygghet hos folk, men med dom få jag känner att jag kan lita på och där jag känner trygghet, det är dom som betyder mest för mig, och självklart min familj! Mina föräldrar har alltid funnits för mig, alltid stöttat mig. Även mina närmasta vänner har stöttat mig. Både i lyckliga, glada stunder som inte så lyckliga o glada stunder. Jag har lärt mig genom åren att livet bjuder på motgångar.. o att dom kan vara förjävliga, men jag har även lärt mig att göra motgångarna till min fördel. Jag är fortfarande inte vuxen.. men jag har starka åsikter och väldigt många tankar som snurrar runt i mitt huvud.
Jag har lärt mig att livet inte är perfekt, och att man får kämpa för att nå sitt mål.
Jag känner mig äldre än vad jag är, vilket jag väldigt ofta får höra också.
Jag är väldigt seriös och vet vad jag vill i livet, men jag kan ändå släppa loss och bara ha kul.

Livet är aldrig helt perfekt, och aldrig precis som man vill att det ska vara. Men istället för att gå och deppa över något som inte blev som man ville så har jag en annan inställning, jag ser framåt och låter det som vart vara bakom mig.

Jag skapade den här bloggen i januari 2009, och har bloggat sedan dess, ibörjan skrev jag om mitt liv, dagarna i skolan osv.. sen ändrade jag det.. började skriva lite då och då om ingenting.. men det kändes menningslöst.. så jag tänkte ändra det till en "smink" blogg, där jag skriver om mina sminkningar, så det gjorde jag ett tag, men jag kände att jag inte orkade sminka mig hela tiden och ta massa foton på det.. så jag tog en bloggpaus, vilket jag nu har haft rätt länge nu. 
Men nu har jag kommit på vad jag verkligen vill skriva om.. och det är om mina tankar & åsikter, även lite om mitt liv. Jag kommer säkert inte uppdatera bloggen varje dag, utan det får bli när jag känner att jag har tid o lust. Och verkligen har något att skriva om. Men det har jag för det mesta, eftersom det finns så många tankar i mitt huvud som bara vill ut och massvis med åsikter som jag vill dela med mig av.
Så Yourbexx kommer från och med nu inte vara en vanlig vardagsblogg eller sminkblogg utan den kommer handla om mina tankar o åsikter.



Uppdatering kommer troligen inom kort..

Men tills dess: Ha det bra!

- Rebecca


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

rolig blogg tycker jag har följt den ett tag nu ! =)

2010-06-02 @ 23:19:00
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

fina bilder :)

2010-06-04 @ 00:20:29
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0