GRATTIS TOKIO HOTEL & FÖDELSEDAGSBARNEN

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BILL OCH TOM KAULITZ PÅ 21 ÅRS DAGEN! (1.a sep)

GRATTIS TILL TOKIO HOTEL SOM VANN ÅRETS UTLÄNDSKA LÅT OCH ÅRETS KONSERT, PÅ ROCKBJÖRNEN IGÅR!

Ni är värda det till max, för allting ni gör! Ni har en stor plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha! Jag är så glad för eran skull! Jag hoppas på att få se er snart igen också!

Grattis måste jag ju säga till Oskar Linnros som vann årets låt, och årets genombrott! Oskar Linnros är grym! Värd priserna!

Jag är så nöjd med att Tokio Hotel och Oskar Linnros vann! Allt jag hade hoppats på!
Grattis ännu en gång till er, och Grattis på födelsedagen, Bill och Tom!


Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

Hej!

Nu när skolan börjat om igen så är jag tillbaka i bloggen regelbudnet. Hoppas du haft en bra sommar.

Kram!

2010-09-05 @ 00:41:56
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0