Idol 2010 första kvalet.

Ikväll börjar allvaret i idol. Ikväll börjar kvalet, jag skulle gått om jag mådde bra.
Ikväll står det mellan

1. Janine Nyman
2. Jonathan Garcés
3. Jamilla Idris eller Madeleine Finck-Björgen   (beror på vem tittarna valt)
4. Chris Andersen
5. Sebastian Krantz
6. Linda Varg

Jag har 2 favoriter, Jonathan och Sebastian.
Men ikväll väljer jag att lägga min röst på Jonathan, för jag tycker han är bäst iår, så jag kommer rösta på honom! Och jag hoppas du också gör det!

För att rösta på Jonathan:
ringer du:  099- 414 02
eller smsar: JONATHAN till 72400





Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0