Just The Way You Are

Ingenting kommer någonsin förändras. Allt kommer alltid vara som det varit. Det som är gjort är gjort. Går inte att ändra på. Men minnena finns fortfarande kvar. Mardrömmarna finns alltid kvar. Såren finns alltid kvar. Hur mycket du än försöker dölja. Du kommer alltid ha dom kvar. Dom kommer alltid komma upp igen. Till slut. När du gjort allt i din makt för att glömma. Då kommer dom. Och då kan inte göra något åt dom. Det är bara att fortsätta kämpa. Fortsätta vara stark. Så som jag har lärt mig att vara. För det kommer aldrig någonsin förändras. Minnena och mardrömmarna finns alltid kvar.

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0