Kick-off

Haft kick-off hela denna vecka med skolan. Jag trivs riktigt bra med nya klassen men visst.,. det kommer aldrig bli samma sak som med min gamla klass. Men det känns ändå bra! Igår var vi med tvåorna och gjorde massvis med aktiviteter, idag har vi pratat mycket, gått igenom saker och sedan hade vi lite psyklogi, mycket rollspel kommer det bli där så det fick vi testa på idag. Riktigt skoj! Imorgon blir det till att hänga med treorna. Sedan är det helg, vilket ska bli fruktansvärt skönt, man känner verkligen att detta inte är det man brukar göra.. Nu när man haft sommarlov. Men man vänjer sig snart. 
 Igår träffade jag några från min gamla klass, gud va härligt det var! Ingenting har förändrats, vi är precis lika som när vi var en klass, jag hoppas att det kommer förbli så.. men tror risken är att det inte kommer bli så i framtiden men det visar sig. Idag följde jag med en gammal klasskompis (men även nära vän) till hennes gymnasie. Det gick riktigt bra och jag tror hon kommer få det bra där.
 Här kommer en bild från balen i 9.an. Kärlek till dessa underbara människor!

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0