Studiedag

Haft studiedag idag, riktigt skönt faktiskt. Det var väl behövligt. Var dock tvungen att gå upp samma tid som vanligt för att gå till läkaren o ta några prover. När det var klart så gick jag hem, la mig och kollade på en film och sedan gjorde jag mig i ordning och gick upp till mormor. Tänkte att jag kunde hälsa på henne nu när jag hade studiedag och väl där fick jag se att det inte bara var jag som tänkte hälsa på henne idag. Helén var där med lilla Elsa. Vilket var väldigt roligt och mysigt! Lite senare kom Zahra upp också så det var en riktigt tjejträff. Så, så har jag spenderat dagen. Nu på eftermiddagen drog jag ner till c för o kika lite.
 Imorgon börjar allvaret igen. Men det känns ok ändå. Ska bli kul o träffa klasskompisarna igen o se vad morgondagen har att erbjuda.
 Ikväll väntar True Talent, ska bli lite spännande och se faktiskt. Fler än jag som ska se det?


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0