Confused by all the lies...

Det blir för mycket med alla lögner. Jag orkar inte längre. Orkar inte lyssna, orkar inte försöka bry mig. Jag bryr mig inte längre. Allt har ändrats. Hur mycket jag än vill så kommer de aldrig bli som det en gång var. Jag har insett att allt förändras med tiden. Kommer aldrig kunna gå tillbaks och ha det som det en gång var. Så sannslöst klart. Samtidigt har jag så svårt att förstå. Att det kunde bli såhär. Hur kunde det som var så bra bli så dåligt? Om man nu kan uttrycka det på det sättet. Vet inte riktigt hur jag ska skriva. Finner inga ord som beskriver situationen. Och hur jag känner. Jag vet ingenting längre. Vet inte hur länge jag ska fortsätta. Hur länge ska jag behöva vara den jag är. Kan jag inte bara få börja om. Göra allt på rätt sätt. Jag klarar inte av fler lögner. Fler "jag lovar" osv. Det kommer aldrig gå. Det kommer aldrig bli som det en gång var, även om jag önskar det. Det enda jag med säkerhet vet, är att jag med säkerhet inte vet hur detta kommer sluta...

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0