10 Sanningar om mig

1. Jag har två sidor - en glad, sprallig som vill umgås med så många som möjligt. Och en sida då jag är lugn och bara vill vara mig själv.
2. Jag har jätte svårt att släppa in folk på livet.
3. Jag älskar mörker.
4. Jag hatar blod. Jag klarar inte av det. Får panik och börjar skrika.
5. Jag fryser nästan hela tiden.
6. Min dröm är att bli psykolog och kunna hjälpa människor.
7. Jag är perfektionist. Jag ger mig inte tills det är perfekt och som jag vill.
8. Jag har kontrollbehov. Måste alltid ha kontroll på allt jag gör och ska göra.
9. Min drömkille är Bill Kaulitz.
10. Jag anser mig vara mer "vuxen" än andra i min ålder. Och får även höra det ofta.


Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: tack så mkt :)

2011-01-10 @ 21:33:45
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0