Svenska uppgift

Kul att sitta hemma en sån här härlig kväll, som denna och veta att man har en svenska uppgift som måste göras. Vi har nämligen ett grupparbete som ska bli klart tills på torsdag, vilket betyder att jag måste jobba massa hemma med det. Tror bara det blir jag som kommer göra det. 2 av dom andra har inte tillgång till internet och den tredje vet jag inte om den personen kommer görat, så det hänger väl på mig. Bara att sätta igång, inte sant?
Det handlar om andra världskriget.. Vi ska redovisa om Anne Frank. Intressant.

Annars är det väl ok. Mycket i skolan, som prov och läxor. Och så vill man hinna med att träffa vänner, vilket man då inte hinner eftersom mesta delen av dagen går åt till att plugga. och åter plugga. Så härligt...
Imorgon ska jag försöka ta massor med bilder som jag kan lägga upp. Känns lite tråkigt med bara massa text hela tiden. Men har liksom inte hunnit med att ta bilder och inte heller tänkt på det så mycket. Ska dock bli bättre på det.

Nu väntar min svenska uppgift på mig, så det är väl bäst att jag gör den då. Vi höres.

Kommentarer
Postat av: emelie :D

haha låter ju super kul..... NOT

men asså blogga mera :D <3


Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0