090430

Hejsan
Mina batterier laddar fortfarande så jag kanske inte kan lägga ut Dagens Outfit idag, men isåfall lägegr jag ut imorgon.
Idag har det inte hänt så mycket, bara en vanlig dag. Eller vi håller på med att göra en musiktidning i olika grupper och vi måste komma på ett namn, om ni har något tips kan ni gärna skriva den i en kommentar, då blir jag jätte glad . ^^
Imorgon är det tall lunken, vi ska mötas halv 9 i skolan och sedan gå dit vi ska, sedan klockan 9 så börjar allt, det kommer bli jobbigt menmen.. man måste ju ibland, och jag joggar nog antar jag så det går nog bra.  Sedan vid 5 tiden ska vi åka till farbror och faster, så jag kommer nog inte kunna lägga in ett inlägg på kvällen, men kanske ;) vi får se.
Har tyvärr inga nya bilder men ni får nöja er med en gammal ;)

Hoppas ni får en bra kväll
kraaamar <3


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0