Återträff

Hej
Idag ska jag på återträff, vi ska träffa våra gamla lärare, och klasskompisar, fast nästan alla går ju i samma klass.. =)
Jag hade intyg så jag behövde inte vara med på elevensval eftersom vi slutar senare vi slutar kvart i 4, och återträffen börjar 3. skönt
nu är Zahra här och snart ska vi gå till fridhemskolan, men det tar bara typ 1 min att gå dit hemmifrån mej.
skolan har vart bra idag :D Matte provet gick väl ganska bra hoppas jag, och SO.n gick väl bra :D fast det var inget riktigt prov, :D
Nää nu ska vi snart gå kraam


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0