Fotbollsmatch :'(

God Morgon, godisar ♥
Hoppas att allt är bra med er, och att ni får en bra dag ^^
Själv är det fotbollsmatcher i skolan, eller vi ska inte va i skolan, men alla 7.orna ska tävla mot alla 7.orna, och dom andra årskurserna tävlar mot varann, jag hatar fotboll och jag tycker det är jätte tråkigt, så jag hoppas att jag får sitta avbytare hela tiden, haha xD, om vi har någon avbytare =O, hoppas det. Annars är allt bra är jäätte trött bara =//, men det är inte så långt kvar nu, tills vi har skolavslutning.

Just nu regnar det ute också, inte så roligt och spela då ? =), menmen..
Ska fixa mig nu, så vi hörs senre
Puss & Kram ♥


Kommentarer
Postat av: sofie'

gud va söööt bild!<3

2009-06-09 @ 08:02:01
Postat av: Mamma

Det kommer att gå så bra på fotbollen, vad fin du är på bilden

puss Mamma

2009-06-09 @ 08:14:48

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0