Fortfarande sjuk =//

God Morgon Bloggen !
Idag är det onsdag och jag är fortfarande inte frisk =//, imorgon ska jag ha utvecklingssamtal, men jag kan ju inte gå om jag är sjuk och hemma, men vi ska se hur det är ikväll om det är så att jag kan gå till skolan imorgon.
Idag fyller Zahra 14 år också ! GRATTIS till henne =)
Förlåt för att jag inte lägger upp några bilder, men jag ska lägga upp nån idag, men det är inte ny, för jag orkar inte ta bilder när jag är sjuk. Men så fort jag blir frisk blir det nya Dagens Outfit och så !
Hoppas i alla fall att ni mår bra !


Bilden är typ ifrån förra sommaren ;)

Ha en bra dag
Kraaaam
// Bexx


Kommentarer
Postat av: Sara

Fortfarande sjuk?!:(:(:(:(:(:(:(:(NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO krya på dej<3<3<3

2009-03-11 @ 13:53:25
Postat av: Louise

vilken fin bild!!!! ;o

2009-03-15 @ 13:30:16
URL: http://emmalouisefrida.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0