God Morgon

.... Alla läsare ;)
Idag ska man till kyrkans hus igen då, eller i alla fall tjejerna i min klass killarna ska någon annanstans. Vi börjar klockan 9, och eftersom det baratar ungefär 10 min att gå dit hemifrån mig så ska vi mötas 8.40, jag vet inte när vi slutar men förra gången blev det runt kvart i 1, hoppas det blir samma idag.
Efter det så går jag antagligen hem och väntar tills jag tar bussen som går 37, eller om jag tar 52 till skolan igen, där ska jag möta Sandra och följa med henne på hennes gitarr, eller först ska vi nog gå hem till henne, igår var hon sjuk men hon sa att hon skulle komma idag så jag hoppas det .

Jag har börjat märka att statestiken börjar gå ner lite ibland, ibland är det många ibland lite mindre som läser, men nu har det vart lite mindre, om ni vill att jag ska ändra på något i bloggen så är det bara att maila, mail adressen skriver jag i slutet av blogg inlägget. För jag vill ju att så många som möjligt ska tycka om att läsa och vill gärna ha era kommentarer om vad ni tycker är roligt att läsa.

Nu ska jag lägga in lite bilder sedan lägger jag upp Dagens Outfit om en stund.

Mail adress: [email protected]

Ha en bra dag
Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Maggan

hej hoppas att ni haft en bra dag i kyrkans hus nu är det bara 3 dagar var i skolan tills ditt påsklov börjar så nu kan du börja nedräkningen

Kramis

M

2009-03-31 @ 15:10:30

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0