Snart skola !

God Morgon !
Hoppas allt är bra med er !
Snart börjar skolan, eller ja om en timme men jag ska gå 20 över 8 så jag hinner till bussen ;).
Och jag har inte fixat klart mej helt så därför ´hinner jag inte lägga in någon bild på dagens outfit, så det får jag göra ikväll eller senare idag.
Idag är det NO prov, har övat lite men kan inte allt så jag ska kolla på det nu också innan jag går hemifrån.
Detta blev ett ganska kort inlägg men jag uppdaterar mer sen ;)
Ha en fin dag ! :*
Kraaam

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas provet gick bra, och ha en fin dag själv mitt hjärta

kram Mamma

2009-03-06 @ 08:20:29

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0