Turkiet

Tja !

Nu är det bestämmt att jag och mamma ska till Turkiet i sommar, jag skriver mer om det imorgon, för då får jag reda på mer, och jag lägger ut lite bilder då också. ;)
Idag har jag inte alls gjort mycket, =//. men imorgon är det skola och 8.orna är tillbaks, och det är bara halv vecka, skönt.
Hur har eran dag varit idag då ?  bra ?
Det har inte vart någon direkt sol, den gick i moln hela tiden så har inte kunnat sola idag =//  men jag hoppas det blir sol imorgon
nää, vi hörs imorgon, kram på er <3


Kommentarer
Postat av: M

tack, sötnos.

2009-04-27 @ 17:32:55
URL: http://typiskt.webblogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0