Bexx Tipsar

Halloj Halloj!
Hoppas det är bra med er.
Nu är det dags igen, Bexx Tipsar, och idag tänkte jag tipsa om olika skor, jag har hittat dom på www.modezine.com/se/, och nelly.com, det är nästan samma sida ;)
Här kommer dom i alla fall, klicka för större bild !






Där har ni några, för fler skor kika in på nelly.com, den sidan tycker jag är bäst.

Som sagt, så om ni vill att jag ska tipsa om något speciellt så är det bara att maila mig på:
[email protected]

Hoppas ni får en bra fredag, och en jätte bra helg!
Puss & Kram !

Kommentarer
Postat av: emma

Turkiet är så himla härligt :D

vart där en gång faktiskt :)

vart i turkiet ska ni åka till?



Jodå, de är bra me mig :D sj?

2009-05-16 @ 11:49:50
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: N A A D I A

de ba bra tack :) sj? ^^

2009-05-16 @ 11:57:06
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0