Några från släkten kommer

Heeejj!
allt bra ? Jag mår bra, men är trött, vaknade vid halv 11 idag, hah, men är fortfarande jätte trött.
Om typ en timme så ska vi hem till mormor för då kommer några från släkten upp hit och hälsar på, det ska bli jätte roligt, annars ska jag väl inte göra så mycket, antar att vi ska vara där ett tag och prata med dom och så.
Vad ska ni göra idag, sötisar ?:)

Åhh, idag är det jätte fint väder också, får väl se om solen kommer hit senare på eftermiddan, så man kan sola lite också :)
Nu ska jag fixa mig, vi hörs innan jag går hem till mormor.
Ha en bra dag !<3


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma

ha det så kul med släkten! :)

2009-05-16 @ 12:19:56
URL: http://emmanelson.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0