15/8-11

4 o en halv timma. Ja, så länge var jag i skolan idag. Jag tror verkligen att det kommer bli otroligt bra. Klasskompisarna verkar riktigt schyssta. Jag hamnade inte i samma klass som dem jag känner från min förra skola. Men något som var väldigt kul var att när jag klev in i klassrummet så fick jag syn på en tjej som jag känner sen innan. Emmie. Som jag träffade genom idol 2009. Helt chockad var jag, men det är väldigt kul o skönt att man känner någon sen innan. 
 Jag saknar min gamla klass otroligt mycket, det var väldigt tomt utan dom. Har ju gått med dom så länge jag kan minnas. I över tio år har jag haft dom vid min sida, men nu har vi alla splittrats. Vi har valt olika vägar, men dom kommer alltid vara som min familj.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du trivs i skolan ! Saknar vår familj ;( <3

2011-08-15 @ 23:40:16

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0