20 days

Gud va skönt det har vart med helg. Det var väl behövligt. Igår vad jag på kräftskiva. Riktigt gott! Vi fick kräftor av våra släktingar nerifrån Tranås. Idag har jag vart o handlat, bakat o slingat håret. Så nu är man typ blond igen. Bild kommer senare, har nämligen inte hunnit tagit det än. Ikväll ska jag ut med en kompis. Mys.
 Imorgon börjar skolan igen. Känns bra faktiskt. Dock lite jobbigt att man har 4 läxor till nästa vecka, men en är redan klar., som tur är. Men det fixar jag.
 Från det ena till det andra.

Idag är det exakt 20 dagar kvar till Jedward konserten. Jag ska gå med Jessie & ett Jedhead i min klass. Grymt att man har ett Jedhead i nya klassen, mycket att prata om där. Haha.
 Nu ska jag käka och sen ska jag ut med min kompis. Ha en bra söndag! Ciao


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0