Good morning/Guten morgen

Nu ska jag snart dra mig till skolan. Börjar 12.15 idag, så himla skönt att ha sovmorgonen. Något som dock inte är lika skönt är att jag slutar vid 17 tiden. Idag är det språk på schemat. Hela dagen lång. Första lektionen i både engelska och tyska. I alla fall i den nya skolan, ska bli intressant och se hur det är.
 Igår kväll pluggade jag med Zahra och sen på kvällen så var vi ute ett tag, sen väntade lite mer plugg hemma för mig. Idag o imorgon väntar massa plugg för på torsdag hade jag och några vänner tänkt dra in till grönan. Riktigt trevligt skadet bli faktiskt.


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0