Psychology

God morgon!
 Hoppas allt är bra med er, själv är det toppen. Jag tror att jag kommer att gilla torsdagarna mest i veckan. I alla fall när det gäller skolan. Och idag är det torsdag, vilket innebär både sociologi och psykologi. Ska bli grymt kul att läsa om, faktiskt. Det är de enda ämnerna jag har idag. Börjar om drygt en halvtimma och slutar vid 14.30. 
 Igår var nog bland de värsta dagarna, i skolan. Så sjukt tråkiga lektioner. Matte, drama, och IA. Usch, dagen kändes så jädrans lång. Som tur var hade vi en timmas lunch som hjälpte rätt mycket. Jag, Rebecka, Fanny & Malin drog till donken o käka. Så vi hade nya krafter när vi kom tillbaks och skulle ha drama där på eftermiddagen. 
 Måste börja röra på mig nu så jag inte kommer försent.

23 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du gillar skolan , men onsdagarna kommer nog också att bli bra,ja dagarna går fort så snart är den stora dagen här,längtar med dig, du är bäst

kram mamma

2011-08-25 @ 11:15:44

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0