9 Januari

Dagen har jag ägnat åt att göra om i mitt rum. Ny säng har inskaffats. Även lite småsaker har jag gjort i ordning. Rensat mina kläder. Kan ju säga att jag slängde en hel del. Är faktiskt rätt nöjd med dagen. Har fått mycket behövliga saker gjorda, så det känns bra.

Igår var vi hos Sara och Ingrid och käka middag, riktigt trevligt och mysigt faktiskt. Var ett tag sen nu. Imorgon börjar allvaret igen. Då är det dags att gå upp tidigt på morgonen och släpa sig iväg till skolan igen. Kan inte påstå att jag ser fram emot det, men ändå känns det rätt skönt att veta att man har något att göra, följa ett schema. Och så är det ju faktiskt bara en termin kvar till sommarlov. Sommarlovet som jag ser fram emot så  mycket. Den här sommaren kommer bli storslaget! Det ska jag nog se till.



Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag hjälper dig att se till att sommaren blir bäst! haha

2011-01-09 @ 19:28:15
URL: http://kipfer.blogg.se/
Postat av: - ƒαтιмαѕωαяу «3

fin bild :D

2011-01-12 @ 00:23:30
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0