Det här är jag - om 10 år

Alltså, om 10 år är jag 25 närmare 26 år gammal. Mina drömmar då är att förhoppningsvis försörja mig och min familj genom att jobba som psykolog. Min familj består av en man och tillsammans ska vi ha 2-3 barn. Jag vill ha 4 barn. 1 kille och 3 tjejer. Men när jag är 25 närmare 26 år så ska jag fått minst 2 av mina barn. Kill-namn har jag inte bestämt ännu. Jag vill ha tvillingar, 2 tjejer. Hope och Steffi. Och gärna en tjej till. Till den flickan har jag så många namn att jag ännu inte vet vad jag ska ha. Kanske ska låta min kille vara med och bestämma? Haha.
Vi bor i ett hus strax utanför Stockholm. Men det ska vara nära till Stockholm och Solna, där jag har min familj. Jag ska göra många resor tillsammans med min familj. Nu menar jag inte enbart utomlandsresor utan små billiga spontana resor. Som jag älskar! Helst ska vi bestämma en dag innan eller samma dag och bara åka iväg någonstans och göra något bara vi som familj för att få en bra sammanhållning. Jag vill liksom inte leva ett liv som är uppbyggt på ett schema.
Väcka barnen - lämna barnen på dagis/skola - gå och jobba själv - hem och göra mat - göra något litet med familjen, kanske gå ut en stuns och "leka" - gå och lägga barnen..
Jag vill alltså kunna göra spontana grejer, bara packa ihop lite kläder en dag och åka iväg. Det är något jag kommer hålla fast vid. Annars kommer livet bli så enformigt och tråkigt. Vi lever ju trots allt bara en gång.

Jag har då väldigt många krav och framtidsdrömmar. Många som jag inte ens har skrivit här. Jag vet att jag inte kommer uppfylla alla mina drömmar. Men jag ska göra så gott det går. Det är det enda man kan göra.


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0