elfte januari tjugohundraelva

Kom precis hem från solariumet med en kompis. Alltid lika härligt att sola, faktiskt. Imorgon bitti har jag sovmorgon, har nämligen ingen matte. Så jäkla skönt. Först och främst för då får jag ju sova längre, dessutom är matte inte ett favoritämne. Inatt åker Jessie iväg, hon ska ut och resa lite. Hon kommer tillbaks om 10 dagar. Det kommer bli tomt utan henne. Kommer sakna henne. Men som tur är så är det bara 10 dagar.

Ikväll tror jag att jag går och lägger mig tidigt är så sjukt trött. Kan nog bero på att jag inte sov något igår natt och att man inte är van vid att ha "fullt upp" hela dagarna, som man nu har när skolan satt igång igen. Man hinner inte ens gå en hel dag utan att få höra allt prat om alla läxor och prov som kommer nu. Har 3 prov inom loppet av 3-4 veckor. Och det är det är bestämda prov. Sen kommer massa andra prov och läxor. Kunde man inte få gå en enda dag utan att få höra om allt detta. Men det är sista terminen och det är bara att köra så det ryker nu.

Nu ska jag ta och fixa lite grejer. Tills vidare - simma lugnt.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad hittar du på ikväll?:)

2011-01-11 @ 21:22:34
URL: http://l
Postat av: Nathalie

vad hittar du på ikväll?:)

2011-01-11 @ 21:22:44
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Jessie

HAHASHAHHAHAHAHA.. AVSLUUUUTTEEET. JAGGG DÖÖÖÖR. HAHAHAHAHAHAHAHA.......



VEM KAN DU FÅTT DET IFRÅN? :´:P

2011-01-17 @ 05:36:46
URL: http://kipfer.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0